31 Aralık 2014 Çarşamba

2014 e güle güle & 2015 e merhaba



                             








"2015 için hedefim 2014 e ilişkin hedeflerimi gerçekleştirmek,bunları 2013 de yapmış olmam gerekiyordu;çünkü 2012 de yapacağıma söz vermiş ve 2011 de bunları planlamıştım" bu benim yazdığım bir cümle değil,İngilizce sini gördüm ve çevirdim sadece... Sonra oturdum düşündüm durum böyle miydi acaba gerçekten sürekli her yıl için planlar yapıp gerçekleştiremeden sonraki yıla mı devrediyordum ben de ??
Şükür ki bir tablo yapıp kar zarar hesabına döktüğümde son yılı ve daha önce olanları dileklerim planlarımın büyük bir kısmını gerçekleştirmiştim. "Hayat biz planlar yaparken başımıza gelenlerden ibarettir"diye bir cümle var belki bilirsiniz görece olarak doğru yanı var bunun da elbette ...Kendi adıma illa da olsun diye çılgınca istediğim bazı şeylerin olamamasından gayet mutluyum. Çünkü dönüp de geriye baktığımda o yerlere gitmek,o ortamda olmak,birileri ile birarada olmak benim için cidden kötü olacakmış aslında .O yüzden iyi ve kötü görünen son yılda Yaşadığım her gün nefes aldığım her an için Şükürler olsun. Beni şu andaki ben Yaptılar:))


                                     

Bu son ay boyunca hayatla ilgili kendim ile ilgili çok düşünme şansı buldum. Durmuyoruz ya bazen sanki arkamızdan çığ geliyor gibi son hızla dört nala ilerliyoruz.Arada kısa molalar verip etrafa ve kendine bakmalı oysa derin nefesler alıp ruhunu temizlemeli ki yeniliklere yer açılabilsin bir de farkına varmadığımız biçimde değişen yönlerini görebilsin insan .Bu durma anında yeni şeyler keşfettim kendim ile ilgili ben de bazıları bana Kalsın tabi de mesela "efemerist" bir tarafım varmış benim gittiğim yerlerden müzelerden kağıtlar,anı paraları toplamış bir kenara koymuşum kimbilir belki bir sergi bile olur bunlardan ileride  o derece .Gittiğim yerlerden topladığım tabaklar,dostların ailemin getirdikleri derken çok güzel de bir tabak koleksiyonum olmuş.Bir de Fotoğraflar ah o Fotoğraflar çok biriktirdim biliyordum da elden geçirince görünce ne çok severmişim meğer dedim anı yakalamayı ;)) Kısacası anı biriktirmişim ben öyle de iyi ki de yapmışım .


                                    

Eski yılı uğurlarken bana kattığı güzellikler için,hayatımdan gidenler ve hayatıma katılanlar için,sağlıklı olduğum için,zamanı geldiğinde birşeyleri geride bırakmak için yolum açıldığı için,gezip gördüğüm yerler için,Dünya'daki her birşeyi aynı aşkla görmeye başlayabildiğim için,iyiyi de kötüyü de aynı şekilde karşılamayı öğrendiğim için,şükrediyorum.
Ben planlar yaparken 2015 de başıma gelecekleri merakla bekliyorum :))Yeni yıl hepimize sağlık,mutluluk başarı dolu günler getirsin ❤️


                                








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder